amazonia ananas

Dżungla- najmodniejszy motyw lata!

13:04:00Adam Kasicki


Fot. @epapierpeint

Wczesna pobudka. Korki. Nerwowy dzień w pracy. Powrót do domu. Jeszcze tylko trochę raportów, podliczeń i sprawozdań. Gotowe. Noc. Czas wypoczynku i relaksu, czas w którym chociaż na chwilę zapominamy o naszych problemach, by rankiem wstać (nie)wypoczętym i wszystko powtórzyć. Czy to już pracoholizm, czy wciąż jeszcze realia współczesnego świata?

Szukamy powrotu do natury, do tego, co nieznane i tajemnicze. Szukamy dżungli- najmodniejszego motywu lata!

Poduchy, wazony, a nawet notesy. To z ich pomocą przemienisz każdy pokój... w swoją własną dżunglę. Głęboką zieleń połącz z kolorowymi, ptasimi piórami, czy chociażby intensywną marokańską żółcią. Ananasowe dodatki i wielkie "mango plakaty" wprowadzą do pomieszczenia trochę koloru i przyciągną uwagę niejednego gościa.

Nie byłoby dżungli bez Monstery, której "dziurawe" liście z powodzeniem opanowały Instagram. Są wszędzie...hmmm... dosłownie. Mimo wszystko chyba najlepiej wyglądają w wersji "na żywo". I chociaż nie jest to takie oczywiste, to nawet Monstera ma swój owoc. Przypomina on zieloną papryczkę chili, a smakuje podobnie do ananasa.

A co gdyby tak zamienić jedną ścianę w dżunglę? Brzmi świetnie... prawda?. W sumie to całkiem proste. Wystarczy tapeta z mocną dżunglową grafiką i gotowe.

A Ty co sądzisz o modzie na dżunglę?  Pochwal się w komentarzu albo napisz
na adres- magicznycontact@gmail.com

Liście palmy
Fot. @britishceramictile

Tapeta dżungla
Fot. @rebelwalls

Kolorowe ptaki
Fot. @livingcorriere

Dodatki
Fot. Westwing





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Bardzo dobry post. Świetnie się czyta. Temat trafiony w dychę. Tapet z motywem dzungli nie mam, ale mam kącik stworzony z duzych kwiatów. Taka moja wlasns mala dzungla. Lubię to miejsce. Podoba mnie się ten stol na tle zieleni. Drugie zdjęcie. Mam dom moze zrobię u siebie taką jadalnię. Pozdrawiam Elka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi




    1. Cieszę się, że mogłem przesłać choć trochę dżunglowej energii i zainspirować.
      Dziękuję za komentarz😊🌿🌿🌿.

      Usuń
  2. Dżungla to zdecydowanie motyw sezonu. Zastanawiam się jak ją wkomponować do swojego ogrodu. Macie jakieś tipy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżungla w ogrodzie to przede wszystkim taras i mocne dodatki. Dobrze sprawdzi się tu połączenie drewna (np. drewnianego tarasu) z zielenią liści, duże kosze plecione z włókien palmy, gliniane donice o prostej formie (albo każde inne o glinianym kolorze) oraz szare elementy. Ciekawą propozycją są meble ze starych palet, czy chociażby hamak w stylu boho. Warto również ocieplić przestrzeń poduchami we wzory etniczne, które z pewnością wprowadzą trochę koloru. Kolejną bardzo ważną rzeczą jest odpowiednie oświetlenie, musi być bardzo subtelne. Postawmy na lampion o ciekawym kształcie i nietypowym kolorze. Panuje tu dowolność, pamiętajmy jednak aby nie rzucał się on zbytnio w oczy, a stanowił jedynie zgrabne podkreślenie całości.

      Dziękuję za komentarz 🌵🌵🌵

      Usuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy