butle chemiczne

Zobacz najmodniejsze wazony na lato!

18:27:00Adam Kasicki


Kolorowe wazony

Drugie życie to motto przewodnie tego sezonu. Najmodniejsze wazony na lato? To z pewnością takie, które w przeszłości miały zupełnie inne wcielenie. Liczy się historia, która wprowadzi do pomieszczenia trochę retro klimatu. Lampa, karafka, a nawet naczynia chemiczne. Wszystko może stać się... wazonem.

Istnym hitemręcznie wydmuchiwane i barwione butle XXL, które swoim wyglądem nawiązują do naczyń z alkoholem. Można by powiedzieć, że w takim razie gliniane, czy chociażby szklane wazony odeszły do lamusa? Nic bardziej mylnego! Dużą popularnością cieszą się szklane wazony z metalowymi obrzeżami, czy chociażby wazony z krzemionki. Nie zabraknie również kształtów nawiązujących do podwodnych stworzeń.

W tym sezonie ponownie powracamy do mlecznych barw nawiązujących do lat 50. Nie zabraknie również granatu, czy chociażby odcieni bursztynu. Co ciekawe pojawi się również soczysta czerwień i żółć.

Dwie pękate butle wazonowe
Szklane i metalowe wazonyŻółty wazon w kształcie łezki
Szklane wazony z metalicznymi wstawkamiWazony wyglądające jak szkło laboratoryjnePękaty wazon XXL
Prosty, szklany, pekaty wazon
Podwodny, czerwony wazon rafa koralowa

Co sądzisz o przygotowanych przeze mnie propozycjach? Który wazon podoba Ci się najbardziej? Koniecznie napisz w komentarzu lub na adres- magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Mnie najbardziej sie podoba ten ostatni

    OdpowiedzUsuń
  2. Po zdjęciach widzę, że jedynym ograniczeniem dla designerów jeśli chodzi o wazony, jest wyobraźnia. No i dobrze, bo przecież każdy potrzebuje i każdy szuka coś innego. Ile wnętrz, tyle pomysłów na aranżacje. Jest co wybierać. Jeśli chodzi o te zaproponowane przez Ciebie, to chcę powiedzieć, że ja zdecydowanie kibicuję żółtym. Kiedyś taki dostałam w prezencie i wtedy pomyślałam, że chyba mojego darczyńcę to zupełnie pogięło, ale szybko go polubiłam, bo zobaczyłam jak świetnie współgra, a nawet kontrastuje z czerwienią kielichów kwiatów i zielenią ich liści. Dla mnie ten kolor górą bez względu na kształt

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy