bukiet chabry

Zainspiruj się: Wiosenne bukiety!

21:46:00Adam Kasicki


Fot. @loverly

Chyba wreszcie mogę powiedzieć, że moja ulubiona pora roku na dobre z nami zostanie. 
Robi się coraz cieplej i wszystko w koło kwitnie. I chociaż ja sam wolę rośliny w doniczkach, to niektóre kompozycje z kwiatów ciętych są po prostu zachwycające.

Dlatego dzisiaj pokażę Wam wiosenne bukiety, które z powodzeniem zrobicie sami!👇


Gałęzie wiśni
Fot. @kwiatyimiut_poznan

Bukiet z gałęzi


Wyjątkowo prosty w wykonaniu, a przy tym ciekawy w wyglądzie. Właściwie to wystarczy poucinać trochę gałęzi o różnej długości, wstawić do wazonu i gotowe!

Potrzebujesz:
- długich gałęzi, np. kwitnącej wiśni
- masywny wazon lub duży słój

Kwiaty polne- maki
Fot. @lem0n_ka


Bukiet z polnych kwiatów


Typowo wiosenny bukiet z polnych kwiatów i traw. Różnorodny i kolorowy!

Potrzebujesz:
- polnych kwiatów, np. maki, chabry, podbiał
-ozdobnych traw i liści

sukulenty
Fot. @nunomousinhophotography

Bukiet z sukulentami


To z pewnością najbardziej oryginalny z bukietów w dzisiejszym zestawieniu. Bo kto by pomyślał, żeby cięte kwiaty połączyć z sukulentami?

Potrzebujesz:
- różnego rodzaju sukulentów
- kwiaty cięte do uzupełnienia kompozycji
 
Bukiet z piwonii
Fot. @kwiatyimiut_poznan

Bukiet monochromatyczny


Bukiet w którym, brak zbędnych ozdobników, błyszczących liści, czy chociażby traw. Składa się praktycznie tylko z jednego gatunku roślin. Co powiecie na bukiet z samych piwonii?

Potrzebujesz:
- dużo kwiatów jednego gatunku, np. piwonii, albo róż
- jakieś ciekawe naczynie na bukiet. A może pudełko?



Kwiaty, a w szczególności bukiety, towarzyszą nam przez całe życie, a ich temat powraca co każdą uroczystość. Może tym razem zamiast „kupnego” bukietu, podarujesz swojej mamie ten własnoręcznie zrobiony?

Jeśli spodobał Ci się ten wpis, skomentuj go poniżej lub napisz na adres- magicznycontact@gmail.com






You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wpis świetny, inspirujący. Ja robię fajne bukiety z kwiatów kupionych w jednym z dyskontów, wychodzi niedrogo i bardzo fajnie. Taki ze mnie domorosły florysta.

    Karina

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy