bambus dom

HIT sezonu: wiklinowe kosze!

10:00:00Adam Kasicki



Fot. @le_petitpapillon

Uwielbiam wszystko to, co przypomina mi chociaż trochę o zbliżającym się lecie i wakacjach. Najlepiej, żeby była to rzecz, przywodząca na myśl jakieś tropikalne, słoneczne miejsce. Słowem- szukam w przedmiotach trochę egzotyki i odskoczni od rzeczywistości. I właśnie dlatego jestem zachwycony trendem, który co jakiś czas do nas powraca- wiklinowymi koszami!

Zobaczcie czemu tak bardzo podobają mnie się wiklinowe kosze!👇

Kosze z wikliny
Fot. @mrcigar

Bambusowa plecionka
Fot. @mrcigar

Wiklina
Fot. @spiritwinds_energyhealing

Kosze z roślinami
Fot. @spiritwinds_energyhealing


Kosze plecione z palmy
Fot. @foliage.and.forage

👉Co myślisz o trendzie na wiklinowe kosze? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com








You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja rowniez lubie wikline. Piękne ratanowe meble. Koszyczki i doniczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiklina po prostu ma w sobie to „coś”. Dziękuję za komentarz😊

      Pozdrawiam🌱

      Usuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy