dekoracje dom

Najpiękniejsze roślinne profile na Instagramie. Zainspiruj się!

15:54:00Adam Kasicki


Każdego dnia instagramowi miłośnicy roślin pokazują swoje życie roślinne "od zaplecza". Sam #ogród ma już grubo ponad 160 tys. zdjęć i z każdym dniem przybywa ich coraz więcej. Od warzyw, aż po egzotyczne okazy (te uwielbiamy najbardziej!). Na Instagramie znajdziesz dosłownie wszystko. Jest tego tak dużo, że łatwo można się pogubić. Z tego względu przygotowałem moje własne zestawienie profili, które aż kipią od roślinnych inspiracji.

@thejungalow

The Jungalow- roślinne inspiracje
Roślinna dżungla

@haarkon_

Haarkon- roślinne inspiracje

@nonihana_

Nonihana- roslinne inspiracje
Kwiaty

@earthwindandcactus

Earthwindandcactus- roślinne inspiracje


Który z nich podoba Ci się najbardziej?  Pochwal się w komentarzu albo napisz na adres- magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

2 komentarze

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy