agawa California

Tego jeszcze nie było! Najsłynniejsze agawy na świecie

09:00:00Adam Kasicki

Fot. @lesleemitchell

Palm Springs to urocze miasteczko w Kalifornii, które w ostatnim czasie stało się modnym celem wycieczek. Oprócz pustynnego otoczenia i wysokich gór, panuje tu retro klimat rodem z Hollywoodzkich produkcji.

Zastanawiasz się, co wyróżnia to miejsce? Zdecydowanie niepowtarzalna atmosfera i pastelowe zakamarki... np. słynne różowe drzwi! To właśnie na nie natknąłem się, szperając w miejscu gdzie kończy się Internet, a zaczyna wyobraźnia.

I chociaż drzwi te dobrze znam, to dopiero teraz zauważyłem agawy rosnące po obu jego stronach. A, jako że są to chyba najsłynniejsze drzwi na świecie, to i rosnące przy nich rośliny pojawiły się na tysiącach zdjęć... jako tło.

I, pomimo że wielu fotografów wybiera to miejsce do sesji, to chyba jeszcze żaden z nich nie zrobił zdjęcia bezpośrednio samym rośliną. A przecież mało kto wie, że najsłynniejszy syrop świata pochodzi właśnie od agawy.

Fot. @laurenashbyphotogra

Fot. @hellocherie.designs

Fot. @paulinemorrissey

Fot. @jennyhouser





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Hej. Od jakiegos czasu śledze wpisy na Twoim blogu,ponieważ czytając Twoje teksty relaksuję się. Chcialabym Cię kiedyś poznać. Bo domyślam się (nagroda za najlepszy blog nastolatków), że jesteś młodym czlowiekiem. Lubię mlodych ludzi, którzy coś w życiu robią, a nie tylko grają na komputerze. Szkoda, że wpisów nie ma często, ale warto na nie czekać bo są dobre. Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. Wakacje Palm Springs och...

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy