aksamit biuro

Aksamitna dynia- HIT czy KIT?

10:37:00Adam Kasicki


Fot. @shopthemanor

Dynia z reguły kojarzy nam się z jesienną aurą, a coraz częściej z Halloween. Ale wbrew powszechnej opinii, wcale nie musi ona symbolizować tej pory roku. Co więcej, możemy ją wykorzystać jako całoroczną ozdobę naszego domu, czy biura.

A żeby było jeszcze ciekawiej, to dyniowa ozdoba może powstać z aksamitu- symbolu szalonych lat 90, który w ostatnim czasie znów wraca do łask. No właśnie... przecież o dyni można powiedzieć wszystko, ale nie to, że jest aksamitna. Jeśli więc nie masz w domu aksamitu, to spokojnie możesz użyć innego materiału, jak np. sztruksu.

Przyznam się, że nie od razu przypadła mnie ona do gustu. Ba! Na początku uznałem ją za po prostu brzydką. Jednak im dłużej się przyglądałem, tym bardziej chciałem ją mieć.

I chyba nikt by nie powiedział, że nawet z dyni można zrobić szaloną dekorację domu. Bo któż z Waszych znajomych ma w domu aksamitną dynię?

Aksamitna dynia
Fot. @hotskwash

Różowa dynia
Fot. @lakeandforests

sztruksowa dynia
Fot. @kfryrealestate

HIT, czy KIT?
Fot. @sinkevich_nadia





You Might Also Like

5 komentarze

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy