ceramika ciało

Tylko dla odważnych: Nagie doniczki!

16:51:00Adam Kasicki


Fot. @grouppartner

Uwielbiam rzeczy, które są wyraziste, charakterne i może troszeczkę... szokujące.
Jednym słowem nieustannie poszukuję czegoś, co mnie zachwyci, a jednocześnie wprowadzi do wnętrza trochę życia i koloru.

Dlatego w ostatnim czasie jestem zachwycony doniczkami, które do złudzenia przypominają ludzkie ciało.

Sami zobaczcie👇

Rośliny doniczkowe


Jako że już od dłuższego czasu zachwycam się glinianymi doniczkami, to „nagie” doniczki spodobały mnie się do tego stopnia, że postanowiłem o nich napisać.

I nie byłoby w nich nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ten sam rodzaj doniczki można zakupić w dwóch wersjach: całkowicie „nagiej”, oraz zakrytej strojem kąpielowym.

Oczywiście kształt ciała (a może bardziej doniczki) różni się w zależności od wybranej płci, koloru skóry, czy chociażby koloru i wzoru stroju kąpielowego. A ich koszt to około 250 zł.


Gliniane doniczki

Nagość

glina


Inspiracje do wnętrz

Terakota

Tylko dla odważnych


👉Jesteś gotowa/y ustawić taką doniczkę u siebie w domu? A może jest ona dla Ciebie zbyt wyrazista? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

11 komentarze

  1. O kurcze, czego to ludzie nie wymyślą, no, no, no. Szok, ale ciekawe. Może czas przełamać nudę?
    jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzka fantazja nie zna granic😂 Jak myślisz jaka roślina najlepiej pasuje do takiej doniczki?🌿

      Usuń
  2. Świetna. Przydalaby mi sie jedna��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wspaniała! W jakim kolorze podoba Ci się najbardziej?🌿💡

      Usuń
    2. Najladniejsza jest ta w biale majteczki z serduszkami

      Usuń
    3. Jest świetna!😊 Mnie podobają się wszystkie, aż ciężko zdecydować się na jadną.❤️ Ale czy to dobry prezent np. na dzień mamy?

      Usuń
  3. Śmieszne! :) A jakie rośliny najlepiej dobrać do sypialni, żeby rónież były łatwe w utrzymaniu ? Nie będę miała możliwości dbać o nie codziennie ( zraszanie itp).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,

      W małej sypialni z powodzeniem ustawisz skrzydłokwiat, zielistkę, aloes, sansevierię, zamiokulkasa, a nawet bluszcz pospolity (👈łatwy w uprawie, polecany przez NASA)🌵

      Jeśli zaś masz dużą sypialnię, to możesz sobie pozwolić na większe okazy, które nie tylko ozdobią pomieszczenie, ale także znacząco poprawią jakość Twojego snu. Doskonale sprawdzi się tu chamedora🌴, dracena, difenbachia, ale także figowiec benjamina.

      Jeśli zaś chciałabyś dowiedzieć się więcej o roślinach, które poprawią Twój sen, to koniecznie zajrzyj o tutaj👉 https://magicznyswiatroslin.blogspot.com/2018/02/musisz-to-zobaczyc-rosliny-ktore.html

      Usuń
  4. Takie doniczki o nietypowych kształtach są trudne w obsłudze. Żeby podczas przesadzania wyjąć taką roślinę z doniczki, gdy ziemia jest mocno przerośnięta korzeniami, a nie chcemy uszkodzić wypukłej, wciśniętej w wypuķłości doniczki części bryły korzeniowej, trzeba doniczkę, niezbyt w końcu tanią, stłuc. Poza tym, z wypukłości doniczki utrudnione jest odprowadzanie nadmiaru wody, i o ile u roślin bagiennych (cibory, sity, sitniczki) nie będzie to problemem, a nawet możnaby uznać to za udogodnienie, o tyle korzenie pozostałych roślin najzwyczajniej zgniją.
    Pozdrawiam,
    Mikołaj T.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy