Amborella Organics ciekawostka

Z tymi lizakami zamienisz ŚMIECI w KWIATY

10:00:00Adam Kasicki



Z tymi lizakami zamienisz ŚMIECI w KWIATY

Pamiętacie jak pisałem o wyjątkowych lodach z jadalnymi kwiatami? Dzisiaj postanowiłem napisać o lizakach, które nie tylko mają zatopione w sobie kwiaty i ich nasiona, ale także przyczyniają się do zazielenienia naszej planety.

Tak, tak, dobrze słyszeliście, z tymi lizakami posadzicie prawdziwe kwiaty i zioła, a jednocześnie pozbędziecie się śmieci.

Chcesz wiedzieć więcej? (Pewnie, że chcesz!) Zobacz poniżej!👇

Amborella Organics

Lizak to niewątpliwie przysmak każdego dziecka. Jest idealnie słodki, owocowy i w sam raz do ciumkania. Dzięki patyczkowi nie trzeba go jeść na raz, można cmokać lub jak kto woli pogryźć. To właśnie sprawia, że lizaki są jednymi z najczęściej wybieranych słodyczy właśnie przez dzieci. Po zjedzeniu pozostaje pamiątka w postaci plastikowego patyczka, który natychmiast ląduje w koszu lub w tej mniej optymistycznej wersji... na ziemi.


Ekologiczne lizaki

I o ile jeden patyczek rzucony na ziemię nie wpływa zbytnio na naszą planetę, o tyle już 100 mln patyczków rocznie pochodzących tylko z lizaków wyprodukowanych w Polsce ma już znaczny wpływ na środowisko.

Dodajmy, że plastik tego typu rozkłada się średnio przez około 450 lat. Dlatego, żeby pokazać, że małe rzeczy robią dużą różnicę, powstały one, lizaki Amborella Organics, które dzięki najnowszej technologii zamieniają śmieci w kwiaty.

Nasiona w patyczkach od lizaków

Każdy z lizaków ma naturalny, z reguły kwiatowy lub owocowy smak i zatopione w nim nasiona i płatki kwiatów. Jednak to, co czyni go wyjątkowym to fakt, że każdy z patyczków zawiera prawdziwe nasiona rośliny, o której smaku jest lizak. Po jego zjedzeniu wsadź patyczek do ziemi, obficie podlej i obserwuj efekty.

Dbanie o planetę

👉Ja jestem zachwycony, a Ty? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com

Kolorowe kwiaty z recyclingu





You Might Also Like

1 komentarze

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy