barwa dekoracje

Intrygujące połączenie: Rośliny + różowe ściany

17:18:00Adam Kasicki


Fot. @thewitandthewill


I chociaż kolorem roku 2018 według Pantone jest Ultra Violet, który symbolizuje tajemnicę, kreatywność i przekraczanie granic... ja wciąż zachwycam się różem we wszelkiej możliwej postaci i formie. Ostry, intrygujący, a może delikatny? Niezależnie od tego, jaki róż wybierzesz, zawsze będzie on idealnie pasował do soczystej zieleni Twoich roślin. To właśnie dlatego przygotowałem poniższe zestawienie roślin z różowymi ścianami, na tle których rośliny wyglądają po prostu zjawiskowo.

Zresztą sami zobaczcie👇


Różowe ściany
Fot. @joselofoul

Zielone rośliny
Fot. @purephoto

Monstera i różowe ściany
Fot. @colorscollective

Millennial pink
Fot. @franccina



Intrygujący kolor
Fot. @jacqueline_x

Sukulenty na różowej ścianie
Fot. @iakamin

Zainspiruj się!
Fot. @nicevenueblog


👉P.S Koniecznie skomentuj, która z roślin wypadła najlepiej! Albo napisz na magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Faktycznie świetnie kwiaty wyglądają na tle różu. Można pomalować jedną ścianę w pokoju w odcieniu różu tam ustawić kwiaty a pozostałe ściany białe. Jak mysliś dobrze tak będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie pięknie! A najlepsze jest to, że jest tyle odcieni różu, więc każdy znajdzie coś w sam raz dla siebie. Pozdrawiam i dzięki za komentarz.🌵

      Usuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy