dekoracje design

Zara greenery- roślinne wnętrza

22:03:00Adam Kasicki


Zara greenery

Już niedługo rozpocznie się wiosna, a wraz z nią zakwitną kwiaty i znów świat wyda się choć przez chwilę bardziej kolorowy. Jednak w tym roku wiosna we wzornictwie będzie nieco inna, a na pewno bardziej intensywna. Dlatego też we wnętrzu postaw na zdecydowane kolory, takie jak róże i żółcie, które doskonale sprawdzą się w towarzystwie wiklinowych koszy i roślinnych dodatków.

Poznaj trend, w którym zdecydowanie dominują świeżość i mocne kolory. Zainspiruj się👇

Wiszące rośliny

roślinne wnętrza

Urban jungle

Roślinne inspiracje


Wiosenne rośliny

Które zdjęcie spodobało Ci się najbardziej? Skomentuj lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

3 komentarze

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy