architektura biodegradowalny

Rośliny z roślin- Czy LEGO podbije rynek nową kolekcją?

20:50:00Adam Kasicki



Rośliny z roślin- lego

W tym roku duńska firma chce połączyć miłość do zabawy z miłością do środowiska. Dlatego już niedługo, wypuści na rynek kolekcję roślinnych klocków bezpiecznych dla naszej planetyA cel jest prosty, by rozpalić w dzieciach miłość... do Ziemi i pokazać, że dbanie o planetę, wcale nie musi być nudne!

Jeśli więc idąc bosą stopą w pokoju dziecięcym, nadepnęłaś przypadkiem na klocek, to mam dla Ciebie bardzo złe wieści- nowe LEGO rośliny tak samo bolą w stopy... Ale przynajmniej są mniej szkodliwe dla środowiska i można je recyclingować!

Dokładnie tak, nowe klocki będą produkowane z trzciny cukrowej i z powodzeniem będzie można je potem przetworzyć w coś innego.

Nowa biodegradowalna kolekcja LEGO to dla młodych architektów, większa możliwość, by pomyśleć o przyszłości architektury, jako o harmonijnym ekosystemie- tak wiadomość o nowych LEGO roślinach skomentował Stefano Boeri.


rośliny z trzciny cukrowej
Klocki z trzciny cukrowej
recykling



👉Skomentuj co myślisz o nowych roślinnych klockach lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Interesujące, sama bym się pobawiła. Szkoda, że moje dzieci już są dorosłe. bardzo ciekawy wpis. Masz niesamowitą wiedzę. Chciałabym Cię kiedyś zobaczyć, chciałabym zobaczyć kto kryje się pod nazwiskiem Adam Kasicki. Może tym razem w tv.

    Do zobaczenia Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, piszę o tym co mnie inspiruje, co uważam za warte polecenia innym, dlatego tutaj na blogu znajdziesz zarówno wpisy typowo poradnikowe, jak i właśnie takie nieco luźniejsze, bardziej inspiracyjne. Jak na razie byłem w radiu i powiem szczerze, że było świetnie, nawet lepiej niż to sobie wyobrażałem, wszyscy byli bardzo mili i profesjonalni. A co do tv to mam nadzieje, że może i tam kiedyś zagoszczę. Jednak jak na razie działam dalej i realizuje pomysły na nowe wpisy. Dzięki za komentarz.

      Adam👨‍🌾🌱🌿

      Usuń
  2. Tak trzymac��

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy