barwy biały

Z ostatniej chwili: Japonia tonie w kwiatach wiśni!

17:08:00Adam Kasicki



Fot. @keihan_railway


W Japonii właśnie rozpoczął się okres kwitnienia wiśni, jednego z największych symboli kraju. Jak przystało na prężnie rozwijające się państwo, motyw wiśni znajdziemy w Japonii na każdym kroku.

Każdego roku tysiące turystów wyrusza do stolicy samurajów, sushi i gejsz, by na własne oczy zobaczyć ten magiczny festiwal kolorów i na własnej skórze przekonać się, jak wygląda Japonia znana z mitów, bajek i opowieści.


Jak się okazuje, trzeba się spieszyć. Kwiaty wiśni kwitną jedynie przez niecały tydzień. Po tym czasie płatki się rozpadają, a w ich miejscu wyrastają pierwsze zielone listki.

Zobaczcie jak wygląda kwitnąca Japonia👇


Różowe kwiaty wiśni
Fot. @nonihana_

Wiśnia kwitnie w Japonii
Fot. @nonihana_

Różowa Japonia
Fot. @nonihana_

Różowe kwiatki
Fot. @nonihana_


Różowa sakura
Fot. @nonihana_

Japonia
Fot. @ritournelle_

Co myślisz o kwitnącej Japonii? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Cudownie. Szkoda, ze my jeszcze musimy poczekac na kwitnienie u nas drzew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już i do nas niedługo zawita wiosna🌿 i natura zacznie budzić się do życia🌳. Pozdrawiam

      Adam

      Usuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy