Adam Kasicki blog o kwiatach

Wywiad z samym sobą, czyli „Poznaj mnie!”

17:38:00Adam Kasicki


Najciężej jest być otwartym przed samym sobą. Stanąć i nikogo nie udawać. Robić to, co podpowiada serce, chociaż rozum mówi zupełnie co innego. Być sobą i kochać siebie takim, jakim się jest.

Nigdy wcześniej nie przedstawiłem się tutaj (na blogu), nie mówiłem o sobie, nie pokazywałem swoich zdjęć. Nie czułem takiej potrzeby. W końcu kto chciałby poznać gościa, który całymi dniami siedzi przy komputerze i pisze o roślinach?

Nadszedł czas by to zmienić, wyjść zza ekranu, pokazać siebie i swoją zieloną pasję.

No dalej...! (ar ju redi?)

Zobacz wywiad, który przeprowadziłem... z samym sobą! 👇

Jest późny, zimowy wieczór. Przestronne pomieszczenie pełne roślin z najdalszych zakątków świata. Cisza. Siadam na fotelu stylizowanym na ten z Ferrari F430 coupé. Prostuję nogi. Zamykam na chwilę oczy i zaczynam pisać. Piszę o wszystkim, rozmyślam, bazgrolę. Myśli powoli zaczynają napełniać głowę, wojują same ze sobą. Piszę.

Adam Kasicki roślinny bloger ze Szczecina.

Kim jesteś?


Zawsze sobą. Nazywam się Adam Kasicki i jestem zwykłym, lekko zakręconym 17 latkiem ze Szczecina, który kocha zieleń, design i piękne wnętrza. Od jakiegoś czasu prowadzę bloga „Magiczny Świat Roślin”, czyli stronę w pełni poświęconą roślinom, ich pielęgnacji i uprawie.

Skąd czerpiesz inspiracje, pomysły na wpisy na bloga?

Kocham życie. Dosłownie. Myślę, że inspiracją jest wszystko, co nas otacza. Wystarczy, że dobrze się przyjrzysz, a zobaczysz piękno świata w każdym z jego najdrobniejszych elementów. 

Blog o roślinach.

Dużą dawkę inspiracji czerpię z natury, a w szczególności z roślin, i to zarówno z ich budowy, sposobu funkcjonowania, jak i kształtu, barwy, ale także faktury (dziwnie, co?). Lubię je obserwować.

Szukając pomysłów na nowy wpis, zawsze natrafiam na najdziwniejsze zdjęcia, czasem są to majestatyczne, leśne krajobrazy, które inspirują mnie do napisania o leśnym pomoście (tutaj przeczytasz), a czasem zwykli ludzie pozujący z roślinami (kliknij o tu, by przeczytać).

Zielona pasja.

Ulubiony kolor?


Co za pytanie! Oczywiście, że zielony.

Lubię się nim otaczać. A, jako że mam (dosłownie) kwiatową obssssesję i wyznaję zasadę, im więcej, tym lepiej, to od jakiegoś czasu tworzę moją własną domową dżunglę, która na chwilę obecną liczy ponad 100 roślin i stale rośnie.

Opisz swój styl w 3 słowach.


Nowoczesny. Prosty. Eklektyczny.

Czy to znaczy, że właśnie w takim wnętrzu mieszkasz?


Nie! Nic z tych rzeczy. Mieszkam w zupełnie normalnym, niewielkim domku szeregowym, którego wnętrze określiłbym bardziej na przytulne bezstylowie, niż eklektyczne. 

Ciekawostka:


Niestety jest tutaj troszkę mało światła dlatego wszystkie parapety i okna są oblepione roślinami. Jego niedobór zimą nadrabiam stosując specjalną żarówkę do uprawy roślin w pomieszczeniu. Mimo wszystko nie są to idealne warunki do tworzenia dżungli.

Instagram o roślinach.

Inspirują Cię kształty, struktury, ale również design, który przecież nieodłącznie wiąże się z modą. Czym jest dla ciebie moda?


Moda to przede wszystkim doskonała możliwość pokazania swojej osobowości, ale także wyrażenia własnych emocji i poglądów. 

Nie uważam, że należy bezwładnie poddawać się panującym trendom, raczej zawsze pozostaję wierny własnej koncepcji. Kto powiedział, że betonowe doniczki są teraz na topie? Bzdura! Wolę gliniane, najlepiej przedstawiające podobiznę ludzkiego torsu (zobacz tutaj, o jakie mi chodzi!).

Rośliny w domu.

Jaką roślinę doniczkową lubisz najbardziej?


Szczerze? Nie mam ulubionej. Nie potrafię się zdecydować, wszystkie są piękne i wszystkie mają swoje wady oraz zalety. Myślę, że najważniejsze jest to, jak się czujemy w ich obecności. Niektórzy wolą malutkie kaktusy, a inni (tak jak ja) lepiej czują się wśród olbrzymich Palm, Difenbachii i Bananowców.

Chociaż po dłuższym zastanowieniu, doszedłem do wniosku, że lubię też Awokado (takie własnoręcznie wyhodowane z pestki). Tak, to zdecydowanie moja ulubiona roślina...


A może Ty chcesz zadać mi pytanie? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo mi sie podoba ten wywiad. Dobrze, ze zdecydowales sie wyjsc z pesteczki☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję ślicznie. Bardzo jest mi miło😊🌿

      Usuń
  2. Super pasja i w ogóle fajny pomysł na wywiad z samym sobą. Ciekawie było go czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy