Adam Kasicki Bauer Media Group

Z ostatniej chwili: napisałem artykuł do luksusowego magazynu dla kobiet!

08:00:00Adam Kasicki


Taaaaak! Wciąż w to nie mogę uwierzyć, ale właśnie spełnia się jedno z moich największych marzeń, mój artykuł ukazał się w gazecie, a efekty tej kreatywnej współpracy od dzisiaj możesz zobaczyć w marcowym wydaniu "Twój Styl"!

Twój Styl roślinny artykuł
Marcowe wydanie Twój Styl (okładka)

Dlaczego tak bardzo się cieszę?


Do tej pory publikowałem jedynie tutaj, (na blogu), teksty w wersji elektronicznej, a dzisiaj mój artykuł pojawia się w gazecie (i to nie byle jakiej!). No wiesz, na papierze, czymś trwałym, co można dotknąć, a nawet powąchać. 

To olbrzymie wyróżnienie, duża porcja nowego doświadczenia, a przede wszystkim niesamowita frajda i przyjemność ze współpracy z tak znaczącym wydawnictwem. (Kocham kreatywne projekty!).

To również spełnienie marzenia małego chłopca, który zawsze podbierał mamie wszystkie gazety (wciąż to robię) i czytał, godzinami, o modzie, designie i wzornictwie.

Kto by pomyślał, że po paru latach, siedemnastoletni, zakręcony jak słoiczek, chłopak ze Szczecina, który całymi dniami siedzi z nosem w książkach (nauka!), a w wolnej chwili pisze o swojej zielonej pasji, dostanie szansę na przeżycie czegoś wyjątkowego i publikację w magazynie, który od zawsze podziwiał.


Dlaczego Powinnaś kupić akurat marcowe wydanie?


Zmiany, zmiany, zmiany- trzy słowa określające marcowy numer. Zmienia się wszystko, począwszy od unowocześnienia loga, skończywszy na bardziej przejrzystej formie rozłożenia treści. To zupełnie nowe doznanie! 

A, no i oczywiście na stronie 176 znajdziesz artykuł pełen pozytywnej, zielonej energii, który napisałem... specjalnie dla Ciebie!



P. S, Jeśli chcesz (będzie mi bardzo miło), to możesz wstawić do swoich socialów (Insta, FB, gdzie tylko chcesz) zdjęcie jak czytasz marcowy Twój Styl z roślinnym artykułem (str. 176).

A jeśli mnie na nim oznaczysz, to będę miał szansę je zobaczyć, polubić i skomentować!


Psyt! Moją publikację dla magazynu Twój Styl znajdziesz też w czerwcowym numerze na stronie 190!





You Might Also Like

5 komentarze

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy