basen dom

Musisz je mieć! Odpływowe pontony na lato 2018.

18:17:00Adam Kasicki


Musisz je mieć! Odpływowe pontony na lato 2018.


Lato to czas, w którym możesz pozwolić sobie na drobne szaleństwo. A jak szaleć, to na całego i z przytupem, tak aby wszyscy patrzyli i oczywiście podziwiali.

Zobacz najpiękniejsze pontony, z którymi zadasz szyku nawet nad naszym Polskim morzem👇

Najciekawszy dodatek na lato 2018? Z tymi pontonami nie będziesz się nudzić! Flamingi, owoce, a nawet samochody, tutaj jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia.

Znajdzie się też coś dla wszystkich miłośników roślin. Co powiesz na pływającego kaktusa, palmę kokosową, albo wielkiego liścia Monstery?

Ponton w kształcie kaktusa
Fot. @fabi.menta

Ponton w kształcie ananasa
Fot. @dazzlefloatsindo

Liść Monstery
Fot. @swimline_official

Kolorowe zabawki
Fot. @swimline_official


Ponton nad morzem
Fot. @floatiekings

Owocowe pontony
Fot. @pritty.things

Basen
Fot. @mulberryandgrand

Ponton flaming
Fot. @intexlb

👉Ja jestem zachwycony. A Ty? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com






You Might Also Like

1 komentarze

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy