biuro deliciosa

Monstera Monday. Rozpocznij tydzień z roślinami!

22:14:00Adam Kasicki



Fot. @studiohearhear

Monstera Monday to jedna z inicjatyw miłośników Instagrama, która cieszy się niesamowitym zainteresowaniem i to nie tylko branży ogrodniczej. Polega ona na tym, by każdy nowy tydzień rozpocząć wraz z królową wszystkich roślin... Monsterą! I jak się okazuje, ta roślina potrafi zawrócić w głowie, do tego stopnia, że zaczęła oddziaływać na twórców. Przez co jej dziurawe liście pojawiają się na wielu przedmiotach codziennego użytku, obrazach, a nawet tapetach!

Tak się składa, że właśnie mamy poniedziałek... więc łapcie dzisiejszą porcję inspiracji, oczywiście z Monsterą w roli głównej👇

Monstera Deliciosa
Fot. @kim.wynn

Monstera w mieszkaniu
Fot. @studiohearhear

Monstera Monday
Fot. @encoursdecreationlebog

Monstera w mieszkaniu
Fot. @_midcenturylady_

Najmodniejsza roślina
Fot. @ibeliveinsymmetry_

Dziurawe liście
Fot. @wonen_bij_chantal

Rośliny do domu
Fot. @nelplant

Dżungla w mieszkaniu
Fot. @mochiandlily

👉Znajdzie się miejsce dla Monstery w Twoim domu? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

2 komentarze

  1. Moja babcia miała kiedyś potężną monsterę, a ja się jej bałem. Zawsze byłem marnej postury, więc myślałem, że te liści mnie otoczą i zginę marnie. Dziś się z tego śmieję i wspominam babcię patrząc to na jej zdjęcie, to na monsterę.

    Igor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ta roślina potrafi przytłoczyć i przerazić, nie bez powodu nazywana jest Monsterą.😊🌿

      Usuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy