balkon dodatki

Nowy katalog IKEA 2019- roślinne dodatki do domu, ogrodu i na taras

08:00:00Adam Kasicki



Nowy katalog IKEA 2019- roślinne dodatki do domu, ogrodu i na taras

Z pewnością wszyscy znamy słynną szwedzką sieć produkującą meble i dodatki do domu- IKEA, ale mało kto wie, że firma ta, co roku wypuszcza na rynek katalog, w którym prezentuje trendy na nadchodzący rok. A wiecie, co jest najlepsze? Katalog wychodzi latem, pod koniec sierpnia, czyli już niedługo! Jako że jeszcze nie wyszła polska wersja katalogu (angielska już jest), to dzisiaj pokażę wam rzeczy, które najprawdopodobniej pojawią się w dystrybucji na nasz kraj.

Zobaczcie jakie propozycje na rok 2019 przygotowali dla Was projektanci z IKEA!👇

Mała szklarnia- sposób na świeże zioła w kuchni


Mała szklarnia- sposób na świeże zioła w kuchni

W tym roku warto jest postawić na świeże, własnoręcznie wyhodowane produkty, które pomogą nam zadbać o dobrą sylwetkę, a co najważniejsze o zdrowie. Chyba nic nie smakuje tak dobrze, jak posiłek przyrządzony przy pomocy świeżych ziół i warzyw. W nowym katalogu znajdziecie małą szklarnię, która ułatwi wam uprawę ziół na kuchennym parapecie.

Kolorowe wazony


Wazony z barwionego szkła i kolorowej ceramiki

Kolorowe wazony z barwionego szkła i kolorowej ceramiki subtelnie podkreślą każdy bukiet kwiatów.

Gliniane (terakotowe) doniczki i podstawki


Gliniane (terakotowe) doniczki i podstawki

To z pewnością moja ulubiona pozycja z całego zestawienia. Uwielbiam proste w formie i kształcie gliniane doniczki. Dlaczego? Ponieważ pasują do każdego wnętrza, są uniwersalne, a przy tym niezbyt krzykliwe. Mają jeszcze jedną olbrzymią zaletę- cenę, są znacznie tańsze od tych plastikowych.

Plecione kosze z wikliny i trawy morskiej


Plecione kosze z wikliny i trawy morskiej

Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałem, że wiklinowe kosze będą hitem tego lata? Zdaje się, że trend ten pozostanie z nami na trochę dłużej niż jeden sezon. Ja jestem zachwycony!


Wiszące kwietniki


Wisząca doniczka z katalogu IKEA 2019

Swoim wyglądem trochę bardziej przypominają spodki kosmiczne niż typowe wiszące donice. Są za to bardzo praktyczne i funkcjonalne. Z łatwością można je przewiesić albo ściągnąć. Jednak najlepsze jest to, że możemy powiesić je zarówno w kuchni, salonie, jak i na balkonie. Doskonale sprawdzą się do domowej uprawy ziół albo kwiatów wiszących (pelargonie!).


Oczywiście to tylko niektóre rzeczy, które znajdziemy w katalogu. Poniżej pokażę Wam resztę zdjęć.

Katalog IKEA 2019

Dodatki do ogrodu Ikea

Nowy katalog Ikea 2019

Dodatki na taras

Wystrój wnętrz

Podlewanie kwiatów

Inspiracje na urządzenie tarasu

Pomysł na aranżację balkonu

Dodatki do domu z Ikea


👉Znajdziesz w nowym katalogu IKEA coś w sam raz dla siebie? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com





You Might Also Like

5 komentarze

  1. ja też lubię takie ozdoby, niewiele kosztują a jak mogą zmienić każde pomieszczenie, może to dziwne, ale interesuję się wnętrzarstwem pomimo, że jestem facetem!

    Igor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, to nie jest dziwne, a bardziej wspaniałe i ekscytujące. Dobrze jest wiedzieć, że nie tylko ja kocham wnętrza i design.

      P.S Ja to już chyba totalnie zwariowałem- kocham rośliny🌿 i też jestem facetem.

      Adam

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy