Aruba bucket list

3 różowe miejsca, które chcę zobaczyć zanim umrę

20:46:00Adam Kasicki



Fot. @anthe_mx

Różowe donice, różowe kwiaty i różowe ściany. W ostatnim czasie mam obsesję na punkcie wszystkiego, co różowe. I właśnie dlatego dzisiaj pokażę Wam 3 niesamowite miejsca, które znalazły się na mojej bucket list

Zobaczcie wszystkie pozycje z listy i rozkoszujcie się różowym niebem!👇

Różowe ściany- costa blanka
Fot. @allpinkzone

La Muralla Roja


To jeden z najbardziej znanych i zarazem pokręconych budynków z widokiem na Costa Blankę. Wyróżnia się licznymi wieżyczkami, mostami i zazębiającymi się schodami, ale przede wszystkim czerwienią i różem we wszystkich odcieniach. Sama bryła została zaprojektowana w połowie lat 70 na wzór arabskich fortec i doskonale wpisuje się w roślinno-górzyste otoczenie.

Słowem- jest to idealne miejsce na wakacyjny wypad, dla wszystkich tych, którzy kochają... róż!

Różowa pustynia
Fot. @almost.brand

Różowa pustynia


Piasek jak piasek- nic specjalnego. Ale kto z Was widział pustynię pełną różowego piasku? To musi być zachwycający widok, szczególnie przy zachodzącym słońcu. Jeśli wierzyć zdjęciom na Instagramie, to taka pustynia istnieje na prawdę. Tylko niestety nie mam zielonego (a może bardziej różowego) pojęcia gdzie?

Plaża z flamingami na Arubie
Fot. @yourtravel_book

Plaża z flamingami na Arubie


Co może być lepszego od turkusowej wody, słońca i piasku? Tylko jedna rzecz- flamingi!
Te kolorowe ptaki kojarzą nam się z tropikami. Dlatego też nie bez powodu te niesamowicie różowe stworzonka spotkacie na jednej z plaż Aruby. Kto marzy o tym, by popluskać się z flamingami?


Chociaż, nie jest to temat roślinny, to nie mogłem się powstrzymać i musiałem pokazać Wam miejsca, o których marzę.

Różowe ściany i rośliny
Fot. @femalerevolution

👉Jeśli też chcielibyście kiedyś je zobaczyć, skomentujcie poniżej lub napiszcie na adres magicznycontact@gmail.com






You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ciekawie piszesz. Bardzo mnie sie podoba. Zycie Ci zeby Twoje zycie bylo rozowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Ci życzę spełnienia marzeń i wyjazdu do tych miejsc, gdziekolwiek to jest

    Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś je zobaczę🌵👁. A Ty o jakich miejscach marzysz?😊

      Usuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy