aranżacje DIY

HIT czy KIT? Doniczka na kwiaty z piłki do koszykówki

10:00:00Adam Kasicki


W świecie roślin nie ma kontrowersji, a trendy zmieniają się bardzo powoli. To nie miejsce na sezonowość. Rośliny były, są i będą zawsze w modzie. Stanowią dopełnienie wnętrza i są małą namiastką natury. Właśnie to w nich lubię najbardziej!

Jednak z całą pewnością modzie podlegają dodatki do roślin, cała ta otoczka, która podkreśla ich piękno. Co to, to tak! Z zafascynowaniem przyglądam się propozycją na nadchodzący sezon, nie tylko od wielkich projektantów i ich domów mody, ale też od zwyczajnych ludzi. To Ci inspirują mnie najbardziej. 

Alternatywa dla doniczki
Fot. @bodega.rose (Ig)

Instagram jest świetnym narzędziem do wyszukiwania ciekawych roślinnych aranżacji. Nie byłbym sobą, gdybym nie pokusił się o znalezienie tych najdziwniejszych. Trochę poszperałem... i mam.

Zobacz najdziwniejszy roślinny trend prosto z neta- Piłka jako doniczka. Dla mnie HIT!


Jak wiadomo USA koszykówką stoi. Jak połączyć miłość do rywalizacji z miłością do zielonego? Hmm.... zdaje się, że właśnie znalazłem na to sposób. (Czy tylko ja nie widzę 2-metrowych mięśniaków w roli roślinnych miłośników? A jednak!) Te doniczki powstały ze starych piłek do koszykówki. Są gumowe, zrecyklingowane, a w dodatku supermodne. Z łatwością zrobisz je samemu! 

Piłka
Fot. @bodega.rose (Ig)

Alternatywa dla doniczki. Jak zrobić?


Potrzebne będą: gumowa piłka, plastikowa doniczka, wybrana roślina, łańcuch z karabinkiem i mech.

1) Natnij piłkę (ostrożnie!) i wytnij w niej prostokąt troszkę większy niż szerokość doniczki.

2) Zrób w piłce dziurki i poprzeplataj łańcuch z karabinkiem (u góry). W ten sposób stworzysz rusztowanie, na którym będzie wisiała cała kompozycja.

3) Posadź wybraną roślinę w doniczce. Włóż doniczkę do piłki, a nierówności i szpary pomiędzy brzegiem doniczki, a piłki pozatykaj mchem.

4) Gotowe!

Kwiaty
Fot. @bodega.rose (Ig)


Hmmmm... mam tylko jedno pytanie. Czy Marcin Gortat ma takie piłkoniczki (piłka + doniczka) w domu? Jeśli nie, to z pewnością chciałby takie mieć!

Aranżacja z roślin
Fot. @bodega.rose (Ig)

Świat roślin
Fot. @bodega.rose (Ig)

Pssst! Co myślisz o tym trendzie? HIT czy KIT? Skomentuj poniżej lub napisz na adres magicznycontact@gmail.com

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Super pomysł kreatywny na wykorzystanie piłki. Pomyśleć, że moja kiedyś po tym jak pękła trafiła na śmietnik...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze widzę i słyszę - niesamowicie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie hit! W dodatku zgodny ze stylem zero waste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wygląda to naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  6. Artykuł bardzo fajny, ale doniczki z piłek nie do końca mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ławki parkowe to istotne elementy w kreowaniu przyjaznych i interaktywnych przestrzeni miejskich. Oferują one mieszkańcom miejsce na odpoczynek, czytanie książki, a także obserwację otoczenia. Ławki te często znajdują się w pobliżu atrakcji parkowych, takich jak stawy, fontanny czy place zabaw, zapewniając komfortowy punkt widokowy. Ich umiejętne rozmieszczenie sprzyja tworzeniu społeczności lokalnych, umożliwiając interakcje między ludźmi różnych pokoleń i kultur.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że spodobał Ci się wpis. Jeśli tak, napisz komentarz i zostaw po sobie magiczny ślad.

Najciekawsze

Dziękuję

Mam serce pełne wdzięczności dla wielu osób, w tym dla mojej rodziny: mamy, taty, babci, wujka. W szczególności chciałbym jednak podziękować mojej wieloletniej mentorce, bratniej duszy- Annie Danowskiej, za wsparcie mentalne, górę pomysłów i wiarę w cały projekt. Dziękuję również Tobie drogi czytelniku za wsparcie i poświęcony czas. Dziękuję wszystkim, którzy we mnie wierzą, ten blog istnieje dzięki Wam.

Formularz kontaktowy